bijna zover... - Reisverslag uit Wartena, Nederland van Eelco Venema - WaarBenJij.nu bijna zover... - Reisverslag uit Wartena, Nederland van Eelco Venema - WaarBenJij.nu

bijna zover...

Door: eelco venema

Blijf op de hoogte en volg Eelco

30 November 2013 | Nederland, Wartena

Hoe onwerkelijk ook, morgen ga ik op reis. Overmorgen om deze tijd ben ik zelfs al in roerig Bangkok. Hopelijk is iedereen wat uitgeraasd als ik aankom, maar hoe dan ook maak ik me geen zorgen. Het hotel waar ik verblijf is ver verwijderd van alle onlusten. Bangkok is dan ook een lel van een stad; een metropool met zo'n tien miljoen mensen.
Hoe het zal zijn om daar te zijn (en op alle plekken daarna) is haast niet voor te stellen, maar ik zal het proberen te beschrijven via dit medium.
Voor nu blijft nog de hectiek, het regelen en morgen de rit naar Schiphol.
En dan de lucht in en het avontuur tegemoet!

Aan ieder die ik niet meer zie, tot ziens, tot volgend jaar!


  • 30 November 2013 - 16:39

    Mark:

    Hoppa! Zet hem op en ik wens je een ontzettend mooi tijd! Bon Voyage

  • 30 November 2013 - 18:19

    Klara:

    Ontzettend veel plezier! En geen dingen doen, die ik ook niet zou doen... ;-)
    xxx

  • 01 December 2013 - 11:23

    Marit:

    Héél veel plezier leukerd. Super leuk dat je een weblog gaat bijhouden! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wartena

Eelco

Ik ben op het moment van schrijven 36 jaar oud. Als woonplaats heb ik Leeuwarden ingevuld, maar officieel is dat Koudum en eigenlijk woon ik nu op een boot in Wartena. Over een kleine week vertrek ik echter naar Thailand en Laos en zal ik constant ergens anders opduiken om uiteindelijk in het nieuwe jaar weer huiswaarts te keren, waar dat dan ook moge zijn. Dit reisdagboek is voor mezelf en voor anderen die geïnteresseerd zijn in mijn belevenissen en hersenspinsels.

Actief sinds 26 Nov. 2013
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 6455

Voorgaande reizen:

01 December 2013 - 12 Januari 2014

Thailand & Laos

Landen bezocht: