Thailand & Laos - Reisverslagen van Eelco Venema - WaarBenJij.nu Thailand & Laos - Reisverslagen van Eelco Venema - WaarBenJij.nu

Thailand & Laos

Een rondreis van anderhalve maand door de mooie landschappen, tempelruïnes en steden van Thailand en Laos

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2014

Het zoete thuis

08 Januari 2014

Diepgang

31 December 2013

Kerstverhaal & de prinsessengrot

29 December 2013

korte verhaaltjes

24 December 2013

Lost & found
Eelco

Ik ben op het moment van schrijven 36 jaar oud. Als woonplaats heb ik Leeuwarden ingevuld, maar officieel is dat Koudum en eigenlijk woon ik nu op een boot in Wartena. Over een kleine week vertrek ik echter naar Thailand en Laos en zal ik constant ergens anders opduiken om uiteindelijk in het nieuwe jaar weer huiswaarts te keren, waar dat dan ook moge zijn. Dit reisdagboek is voor mezelf en voor anderen die geïnteresseerd zijn in mijn belevenissen en hersenspinsels.

Actief sinds 26 Nov. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6444

Voorgaande reizen:

01 December 2013 - 12 Januari 2014

Thailand & Laos

Landen bezocht: